Asbestrisico’s de baas: hoe asbestbeleid optimaal in te richten?

0

In het afgelopen jaar is er het nodige veranderd in de wet-en regelgeving rondom asbest. IDDS en Valegis Advocaten geven hun kijk op de inrichting van het asbestbeleid bij beheer, onderhoud en sloop/renovatieprojecten. Dit wordt gedaan aan de hand van praktijkvoorbeelden en het toepassen van het Landelijk Asbestvolgsysteem (verplicht sinds 2017).

Tijdens deze bijeenkomst gaan wij in op de volgende vragen:

  • Waar moet u rekening mee houden?
  • Op welke wijze kunt u voorafgaand aan de werkzaamheden de zaken zo goed mogelijk afdekken?
  • Als het dan toch misgaat, hoe kunt u dit dan het beste oplossen?

Kennisbijeenkomst inrichten asbestbeleid

Deze bijeenkomst is met name geschikt voor medewerkers van woningcorporaties, gemeenten en vastgoedbedrijven die regelmatig met asbest te maken krijgen. Tijdens de bijeenkomst zal aandacht worden besteed aan de beste handelwijzen en zullen veel tips worden gedeeld. 

De bijeenkomst vindt plaats op

  • 8 maart 2018 IDDS in Noordwijk
  • 15 maart 2018 Valegis advocaten in Amsterdam

Het programma

14.45 uur: Inloop
15.00 uur: Start bijeenkomst
17.00 uur: Borrel

We zien u graag op één van deze dagen. Eventueel kunt u een collega of zakenrelatie meenemen mits deze past in onze doelgroep (graag bij twijfel tevoren even met ons afstemmen). Het aantal plaatsen is beperkt dus meld u snel aan!

Meld u aan en laat u informeren over asbestrisico’s

U kunt zich vanaf nu per e-mail aanmelden op het volgende adres: workshop@valegis.com. Deze bijeenkomst kan ook als een inhouse training worden geboekt. Indien u interesse heeft, kunt u een email sturen aan m.boersen@valegis.com.

We zien uit naar uw komst!

Daniël de Vries, Roy Rouwen, Andrea de Ruijter (het vastgoedteam van Valegis Advocaten) en Bram Kroon (IDDS).

twitterlinkedin
Delen

Comments are closed.